ALKOTÓTÁRSAK

GARAI JÚLIA, táncos
A Magyar Táncművészeti Főiskola balett, majd néptánc tagozatának tanulója öt évig. Kortárstánc végzettséget szerez a Budapest Tánciskolában. A Magyar Táncművészeti Főiskolán klasszikus balett szakán pedagógusként végez. Diplomáját 2012. júnusában védte meg a Budapest Kortárstánc Főiskola MA szakán. 1995-től 2007-ig az OFF Társulat tagja, majd 2007-től a Hodworks tagja. Táncolt a követező társulatokkal, alkotókkal: Unterwegs Theater Németország, Kun Attila, Phobos Társulat, Artus, Vass Lajos, Andaxínház, Szegedi Kortárs Balett, Wally Cardona, Berger Gyula, TÁP Színház, Trisha Brown: Set and Reset / Reset. 2006- tól rendszeresen szerepelt Ladjánszki Márta munkáiban. 2007 óta a Baltazár Színháznál tanít balett-technikát és kreatív táncot. 2012 óta a MU Színház 60+ programja keretében heti redszerességgel átmozgató táncórákat tart a XI. kerület szépkorú lakosságának. 2012 óta több óvodában tart kreatív gyerektánc és balett foglalkozásokat.

CUHORKA EMESE, táncos
Táncos, pedagógus, koreográfus. 2011-ben végzett a Budapest Kortárstánc Főiskolán.
2007 óta dolgozik Hód Adriennel, 2009 óta a Hodworks táncosa.
Munkáiban a kísérletiség érdekli, olyan helyzetek, amelyek felszabadítják a formai, tartalmi kötöttségeket: utcai akciók, interakciók, performanszok, együttműködések színházakkal (TÁP Színház, Dollár Papa Gyermekei), amatőr és hivatásos táncosoknak vezetett improvizáció és kortárstánc órák, Fülöp Lászlóval 2009 óta kutatott személyes élményekkel szőtt mozgás- és kapcsolatkreatúráik, Molnár Csabával a szubkultúrák újraértelmezése.
Eddigi pályája során 4 előadás kapott Lábán Rudolf-díjat melyben alkotótárs és előadó. Hodworks: Basse danse (2011), Pirkad (2013), Timothy and the Things: “There’s an elephant in every room…” (2014), Hodworks: Grace (2016). A Tünet Együtessel készített Sóvirág a Színházi Kritikusok Díjának Különdíjas előadása 2016-ban. Hodworksszel 3 előadásukat az Aerowaves Európa legkiemelkedőbb táncelőadásai közé választották. (Basse danse, Pirkad, A halandóság feltételei). A Timothy and the Thingsszel közösen készített Anyádék rajtam keresnek előadást pedig 2016-ban választotta ki az Aerowaves az év 20 legkiemelkedőbb táncelőadása közé.

MOLNÁR CSABA, táncos, koreográfus
1986-ban született. A Budapest Táncművészeti Szakközépiskolában, majd 2006-tól a Brüsszeli P.A.R.T.S.-ban tanult.A kétéves képzést követően táncosként az olasz Compagnia Virgilio Sieni táncegyütteshez csatlakozott, 2010-től pedig a Hodworks-szel dolgozott tovább. Társalkotóként kezdetben az 5 művésszel közösen létrehozott Bloom!-mal kezdte meg munkáját (City, Tame Game, Közel a vég), később a Dányi-Molnár-Vadas formációban alkotott. (Nyúzzatok meg) Önálló koreográfusként a Trafó, a Departs és a SÍN támogatásával hozta létre műveit.(KITTY2012, Decameron) Meghívott alkotóként dolgozott a Budapest Tánciskola diákjaival (Eclipse —húz ki a vigadalmat) és darabot készített az EN-KNAP Group-nak (68). Közreműködött a TanzMainz HOM estjében és a Studio Alta-ban. Önálló koreográfiái: KITTY2012, Decameron, Az ökör (The ox).
Sildenafilfairy néven Marcio Kerber Canabarroval készít előadásokat (Tropical escape, EYE Candy, Winter Journey) http://sildenafilfairy.wixsite.com/sildenafilfairy
Négy olyan darabban is szerepelt alkotóként, ami megnyerte az évente kiosztott legjobb táncelőadásnak és koreográfusnak járó Lábán Rudolf-díjat. Bloom!: City (2011), Hodworks: Basse Danse (2012), Dányi–Molnár–Vadas: Nyúzzatok Meg (2014), Hodworks: Pirkad (2014). A City, a KITTY2012, a Nyúzzatok meg, a Pirkad és a Halandóság feltételei című előadásokat az Aerowaves hálózat beválogatta az adott év legjobb 20 nemzetközi alkotásai közé. Munkáiban a legnagyobb természetességgel egyeztet össze bármiféle kifejezési eszközt. Az érdekli, hogy ezek egymásra hatásával hogyan válhatnak az ember privátnak gondolt jelenségei egy univerzális, felszabadító, színházi élménnyé.

MARCIO CANABARRO, táncos
Marcio 2016-ban végzett az UNIJUI (Brazília) kommunikáció és marketing szakon. 2007-ben csatlakozott a Grupo Experimental de Danças da Cidade első generációjához Porto Algere-ben (RS, Brazília). 2008 szeptemberében Európába költözött és sikerrel felvételizett a salzburgi SEAD akadémiára, ahol 2011-ben végzett. Azóta Hód Adrienn társulatával, a HODWORKS-el dolgozik Budapesten. Matej Kejzarral és Keith Hennessy-vel is vannak közös projektjei. 2012 augusztusában csatlakozott Meg Stuart / Damaged Goods projektjéhez a VIOLET-hez. 2016-ban Vânia Rovisco-val az INFLAMÁVEL duettben szerepel amit szintén Meg Stuart koreografált. 2017 óta vesz részt az Atelier III-ban és a Projecting Space, két másik Damaged Goods projektben. 2014 szeptemberében kezdett el Peter Pleyer-el dolgozni Berlinben a  VISIBLE UNDERCURRENT számára és 2017-ben részt vesz Peter Pleyer CRANKY BODIES DANCE RESET című darabjában.

VAKULYA ZOLTÁN, táncos
Magyaroszágon kezdte meg tanulmányait a Budapest Kortárstánc Főiskolában, majd a salzburgi SEAD-ben végzett 2011-ben.
A bécsi Impulstanz fesztivál Danceweb ösztöndíja után kezdett el dolgozni mint táncos és koreográfus főleg Belgiumban, Németországban és Spanyolországban. Jelenleg Brüsszelben van a központja, ahol több koreográfussal és képzőművésszel dolgozott együtt [ David Zambrano, Vera Tussing, Radouan Mrziga, Bejamin Vandewalle, Kendell Geers, (…) ] amellett, hogy saját darabokkal és kollaboràciókkal is jelentkezett az évek során [ ‘PAUSE’, ‘One Two Three One Two’, ‘TogetherAlone’, ‘It’s time’ ]. Jelenleg Hód Adrienn koreográfussal dolgozik és két készülő darabján dolgozik a Weiwuying színház megbízásából.

VASS IMRE, táncos
Miután 2007-ben végzett a Budapest Tánciskolában, magyar társulatokkal kezdett dolgozni, úgy mint a Hodworks, a Tünet Együttes, az Artus, a STEREO Act, Ladjánszki Márta, JEL Színház. 2009-ben csatlakozott a brüsszeli Ultima Vezhez a neiuwZwart című nemzetközi projektjükben. 2013-ban együtt dolgozott a United Sorry –val a Forest Project-ben (Peggau, Steirischer Herbst Festival and Brut, Vienna). Koreográfusként dolgozott a KASPAR című darabban a Rapid Eye számára 2014-ben Koppenhágában a Dans Hallerne keretében. 2015-ben közreműködött Ingri Fiksdallal a Cosmic Body létrehozásában. 2015-ben a Grace c. produkcióban csatlakozott a Hodworks-höz. 2010 óta készít saját darabokat: ‘GAP’ (2012), ‘it comes, it goes (2013), Egyet nekem, egyet neked (2014), taking place (2016), STANDING GROUND (2017).
Érdekli a nézők közvetlen, performansz alapú megszólítása is, amelyekhez a Trafó terei és NEXT fesztiváljai adtak lehetőséget. Fájdalomtest (2015), Játék a peremvidéken (2017).
Közreműködött a STEREO Akt Kobers Paradis (2016, 2017) és a hannsjana\STEREO Akt Escape Room Europe előadásaiban.

MARCO TORRICE, táncos, koreográfus
Középiskolai tanulmányai befejeztével filozófiát tanul a római La Sapienza Egyetemen, amellyel egy időben táncórákat és mesterkurzusokat látogat Európa szerte. 2006-ban kezdi meg tanulmányait a P.A.R.T.S.–ban. Tanulmányai mellett egyénileg kutatja saját, improvizáción alapuló mozgását; érdeklődése középpontjában a testtudat, a mozgáskészlet és az előadói képességek kiterjesztése áll. Az ismeretlen kutatása című program keretében, 2011 tavaszán létrejött „Me Myself and I” című munkája különböző fizikális és mentális dimenziók egyidejű bemutatásán alapul. A Hodworks együttesben a Basse danse c. produkcióban táncol és az Ahogy azt az apám elképzelte c. előadás társkalkotója. Emellett jelenleg a Rosas társulatában (is) táncol.

HADI JÚLIA, táncos, koreográfus
Kortárstáncos, koreográus, Budapesten él és dolgozik. Koreográfusként diplomázott a Budapest Kortárstánc Főiskolán 2011-ben. 2008-ban Üvegbura című darabja Lábán Rudolf díj jelölést kapott. Táncosként részt vett Eleonore Valere Latcky, Gold Bea, Ladjánszki Márta, az Andaxszínház és a Tünetegyüttes munkáiban. 2009-2011 között a Hodworks társulat állandó előadója. 2012 óta alkotói munkájára fókuszál a Body Lotion co-dance-nél, melyet Arany Virággal alapított 2009-ben. 2013-ban kezdett színpadi mozgást és kompozíciót tanítani színész növendékeknek a Keleti István Művészeti Iskolában.

HORVÁTH MÁTÉ, táncos
Magyarországon, Győrben született és nevelkedett. Először színészetet tanult és emellett elkezdte a mozgáshoz kapcsolódó tanulmányait. 2008-ban felvételizett a Győri Tánc- és Képzőművészeti Iskolába ahol később öt éven át tanult klasszikus balett és modern technikákat. Az iskola évek alatt csatlakozott a Willany Leó improvizációs táncszínházhoz aminek azóta is tagja. 2013-ban a SÍN Culture Center ösztöndíjában részesült egy éven át. 2014-től a SEAD (Salzburg Experimental Academy of Dance) hallgatója lett további három évre. Vendégművészként csatlakozott a Fragile Matter (Paul Blackman, Christine Gouzelis) Bodhi Project produkciójához és része volt 2016-ban a Battery Dance Festival New York-i programjának. 2017/18 tagja lett a Bodhi Project társulatnak, táncolt és alkotott együtt számos nemzetközi koreografusal, úgy mint Cecilia Benguela, Jarkko Mandelin, Jelka Milic, Lali Ayguade és Mala Kline. Később, 2018-ban lehetősége volt Jan Lauwers-el együtt dolgozni produkciójában, a Salzburg Festpiele keretein belül. 2018 szeptemberétől a HODWORKS-el dolgozik.

JENNA JALONEN, táncos
​Jenna Jalonen, avagy triplejay Finnországban született és Magyarországon tanult. Jelenleg Belgiumban él. Klasszikus balett képzése után, amelyet a Finn Nemzeti Opera Balettnál és a Magyar Táncművészeti Egyetemen végzett Budapesten, a kortárs tánc és előadóművészet felé fordult. 2010 óta táncol és alkot együtt számos nemzetközi társulattal és koreográfussal úgy mint a Duda Éva Társulata, a Közép-európai Táncszínház, a Kubilai Khan Investigations, a Kwaad bloed/Ugo Dehaes, a fABULEUS, Thierry de Mey, a Theater Bremen, Mészáros Máté, az Untamed Productions, a Notch Company/Oriane Varak és a HODWORKS. Jelenleg Simkó Beatrixszal dolgozik együtt ‘Long time no see!’ című produkciójukban, amely része volt a Festival d’Avignon 2018-as programjának és az Aerowaves twenty19 Spring Forward válogatott produkciói közé is bekerült. Művészként Jennát az utcai táncstílusok, a house, az akrobatika, a cirkusz, a parkour és a kontakt improvizáció inspirálja, amelyek játékok számára a kortárstánc határtalan játszóterén. Maga fejleszti és oktatja a triplewave nevű mozgás módszertant, amely a táncost egy olyan utazásba vonja be amely a test hullámzásának mechanikáját használja különböző táncstílusokon és a test dinamikáin keresztül. A SUB.LAB Workshop és az Open Training Budapest keretein belül is bemutatta ezt a módszerét. A Flying Body Team hivatalos tagja. Társalapítója és vezetője a Collective Dope kortárstánc és előadóművészeti kollektívának, amely jelenleg második produkcióját készíti BEAT ‘ I just wish to feel you ‘ címen, amely egy trilógia második része a DOPE ‘ I just wish to help you’ után.

BJÖRN IVAN EKEMARK, táncos
Björn Ivan Ekemark berlini székehelyű táncos és előadó. Barcelonában tanult az Escola Circ Rogelio Rivelen, Stockholmban a Nyckelviksskolanban és jelenleg BA tanulmányait fejezi be a HZT Berlin Dance, Context & Choreography szakán. Dolgozott Dewey Dell-el legfrissebb produkciójában a Sleep Technique-ben, Peter Pleyer-el a Moving the Mirror projektben és legújabb munkájában a cranky bodies dance reset-ben. Björn tagja a TENT kollektívának is, és velük dolgozik szeptemberben bemutatásra kerülő új projektjükön.

SIMET JESSICA, táncos
Simet Jessica a Stockholms Estetiska Gymnasium tánc szakán végezte tanulmányait majd még 2 évet töltött a Győri Tánc és Képzóművészeti Szakközépiskolában. Pályafutása során volt alkalma olyan koreográfusokkal együttműködni mint Frenák Pál, Elio Gervasi, Avatara Ayuso, Roberto Zappala, Quan Bui Ngoc, Duda Éva, Varga Csaba, Fülöp László, Guy Shomroni valamint Yaniv Avraham. Hód Adrienn koreográfussal a SUNDAY című előadásban dolgozott együtt.

MARIN LEMIĆ, táncos
2005 és 2007 között Zágrábban tanult a  “Studio for Contemporary Dance Company”-ben, klasszikus balett, jazz balett és hip-hop órákat vett a Tala és a Liberdance központokban. 2008-tól a Zagreb Dance Company színpadi táncosa, ami az egyik legrégebbi horvátországi kortárstánc társulat. 2008 és 2010 között a  Amsterdamse Hogeschool voor de Kunsten-ban tanul. 2010 és 2011 között a Noord Nederlandse Dans táncosaként dolgozik Groningenben. 2011 és 2012 között számos táncprojektben vesz részt, úgy mint “Exit” (koreográfus:  Arno Schuitemaker),  “These little nothings” ( koreográfus Valasia Simeon), “Abdallah and the Gazelle of Basra” ( koreográfus Thom Stuart and Rinus Sprong), “The Fifteen Project” ( koreográfus Arno Schuitemaker),  Project Sally (koreográfusok Ronald Wintjens and Stefan Ernst). 2012 és 2014 között a  Staatstheater Oldenburgban dolgozik annak kortárstánc társulatában, és olyan koreográfusokkal dolgozott együtt mint Ann Van den Broek ( “ Das Blaue”) , Sharon Eyal ( “ Plafona”), Club Guy and Roni ( “ Romeo and Juliet”, “Airways”, “Finale Grande”) Alessandra Corti and Felix Berner ( “ Niemandstag”, Sungyop Hong ( “was sie bewegt”). 2014 és 2016 között a Staatstheater Mainzban kortárstánc társulatában a Tanz Mainz-ban dolgozik, olyan koreográfusokkal mint: Jo Stromgren ( “ Fairy Queen”), Sharon Eyal ( “Plafona Now”), Daniellle Desnoyer ( “ The Blue Hour”), Jose Navas ( Denouement), Club Guy and Roni ( “4”), Alessandra Corti ( “Unendliche Nacht”). 2017-ben az ismert horvát koreográfussal és rendezővel Matija Ferlinnel dolgozik ( “Staging a play: Tartuffe”) a Zagreb Dance Companyban.

MIZSEI ZOLTÁN, zeneszerző, zenész
1995-ben a Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetemen két diplomát szerzett, énektanár-karvezetés, valamint egyházzene szakon. Az egyházzene tanszak doktoriskolájának elvégzése után DLA doktori fokozatot szerzett 2004 októberében. 1995-től a Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem egyházzenei tanszakán, mint óraadó, 2005-től kinevezett egyetemi adjunktusként reneszánsz egyházzene-irodalmat, reneszánsz kamaraéneket, menzurális paleográfiát, karvezetést és beszédgyakorlatot oktat. 2004-től az ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar Zeneterápia tanszékén zenei improvizációt és zeneelméletet tanít. 2005-től a Budapest Kortárstánc Főiskolán zeneirodalmat és szolfézst tanít. 1993-ban megalapította a Voces Aequales énekegyüttest. 2007 óta vesz részt a Hodworks munkáiban: Szomjas vagyok (2007), Betonlótusz (2008), Kapocsolódjunk és bömböltessük (2008), Jobb a békesség (2008), Mit kezdjünk a testünkkel? (2009), A nimfák élete (2010), Mindennapi rutin (2010), CHOICE (2011), Basse danse (2011), Ahogy azt az apám elképzelte (2012), Pirkad (2013).

BARTHA MÁRK, zeneszerző, zenész
Budapesti székhelyű elektronikus zenész, komponista, sound designer, performer. Többféle színházi és tánctársulattal dolgozik együtt audió- és vizuális média alkotóként. Elektronikus zenei képzettségéből adódóan kísérletező hozzáállással komponálja alkotásait. Különösen a vokális zene iránt érdeklődik, így előadóként saját vokális repertoárjával kombinálja az elektronikus zenét, improvizált elektroakusztikus live set-jeiben. Projektjei: 2017 – O Milosc – Centrum Kultury, Lublin PL – Sound design, zenei szerkesztő, 2017 – Escape Room Berlin – Collegium Hungaricum, Berlin DE – Sound design 2017 – Promenade: Baltimore – Outdoor performance, Baltimore US – Sound design, zenei szerkesztő, 2017 – Emlékek klinikája (Last chance clinic) – Trafó, Budapest HU – Music, 2016 – Taboo Collection – Trafo, Budapest HU – Music, 2016 – Købers Paradis (Buyers Paradise) – Passage Festival, Helsingør DK – Sound design, 2016 – Grace (HODWORKS) – MU Színház, Budapest HU – Music, 2015 – Critic award 2015 – Trafó, Budapest HU – zenei koncepció, sound design, 2015 – Orgona Mátrix – Müpa, Budapest HU – Live electronics, 2015 – We Hear You (Stereo Akt) – Trafó, Budapest HU – Music, sound design

SŐRÉS ZSOLT AHAD, zeneszerző, zenész
Az improvizációval, intuitív- és elektroakusztikus zenével foglalkozó zörejzenész, hangművész, szerkesztő, performansz- és konceptuális művész Sőrés Zsolt több mint 20 éve foglalkozik kísérleti zenével. A hagyományos hangszerek mellett – mint a hegedű vagy az (öthúros) brácsa – egyedi készítésű hangszereket, átalakított áramkörös játékokat, low-fi analóg szintetizátorokat, effekteket, hangzó tárgyakat stb. használ.

SZABÓ- SZÉKELY ÁRMIN, dramaturg
2012-ben végzett a Színház- és Filmművészeti Egyetem színházi dramaturg szakán. Szakmai gyakorlatát a berlini Volksbühnén töltötte. Szabadúszóként dolgozott a budapesti Katona József Színházban, az Örkény Színházban, a Vígszínházban, a Szputnyik Hajózási Társaságnál, a Schauspielhaus Graz-ban, a stuttgarti Theater tri-bühnén és számos független színházi és táncelőadásban. 2012 óta működik együtt a Hodworks -szel. 2015-től a Színház- és Filmművészeti Egyetem doktorandusza, óraadó tanára.

GRYLLUS ÁBRIS, médiaművész, zenész
Gryllus Ábris a Moholy-Nagy Művészeti Egyetem Média Tanszékén diplomázott. A FOR. zajtechno formáció egyik tagja. Hanginstallációi eddig többek között a 2013-as Berlini Gallery Weekenden, a 2013-as Bécsi Design héten, a 2014-es Soundscapes Festivalon, a 2015-ös Velencei Biennálén és 2015-ös budapesti OFF Biennálén, valamint a berlini Collegium Hungaricumban, a Trafó Kortárs Művészetek Házában és az Art Quarter Budapest kiállítóterében voltak láthatók. 2017-ben a Szólók zenei szerkesztőjeként csatlakozott a Hodworks munkájához.