BASSE DANSE >> KRITIKÁK

„Olyan, mintha Hód Adriennek az improvizáció is túl kötött metódus volna, ezért lázasan keresi a kiutat.”

LÁBÁN-LAUDÁCIÓ- Sisso

Megjelent: 2012.03.25,http://www.kultura.hu/tanc/laban-laudacio-basse

„Hód Adrienn alapos, konstruktív, tiszta koreográfiája ez. A kísérleti tánc, ami sikerült.”

„Hód Adrienn koreográfus “alacsonyan szálló” táncosai roncsolt reneszánsz mozdulataikkal mégis meghullámvasutaztatják a nézőt, egy bénult világból a vágyott harmóniába és vissza, hogy beleálljon a földbe fejjel.”

„Mizsei Zoltán korhű élő zenéjével szakrális jelleget kap a középkori, sötét meséket és egy metropolis utcai találkozásait egyformán idézni képes táncmű. A zene miatt a táncosok vakmerő improvizációi is kínos pontossággal betanultnak tűnnek, persze azért is, mert biztos a tánctudásuk, és pontos a koreográfia”

Sisso

Megjelent: Magyar Narancs XXIII. évf. 46. szám

„Úgy tűnik, a kísérletező évek hozadéka ez a tiszta, játékos, a táncosokat táncosi és színészi mivoltukban, emberi „jelen-létükben” megpróbáló munka. Jól gazdálkodik a szereplők hordozta tónusokkal, melyek nyíltságukban, kitárulkozásukban is rejtélyes karneváli világot festenek, tanulságos példával szolgálva arra, miként képes egy ügyesen megválasztott, időtlen zenei anyag megemelni, „megnemesíteni” a mozdulatot.”

Maszktalan maszkák- Szoboszlai Annamária kritikája

Megjelent: revizoronline.com, 2011. november 6.

„Szigorú és meghatározott ez a testnyelv, mintha egy végtelenített, önmagára visszaható mozgásrendszert látnánk, de közben kiszámíthatatlan, élő, improvizatív is. Nagyon erős az érzés, hogy sosem tudhatjuk, mi a pillanat szülötte, mi a próbateremé, s mi lesz a következő lépés. A Basse danse a strukturált improvizáció kiemelkedő iskolapéldája.”

Híd és elegancia- András Felícia kritikája

Megjelent: Ellenfény 2012/3.