COEXIST >> KRITIKÁK

“A Coexist egy másfél órás műalkotás. Nagyobb, hatásosabb és leginkább élethűbb annál, mintsem kiállítható lenne bármilyen múzeumban. Olyasvalami, ami tüzetes, részletekbe menő vizsgálatot követel, apránként tárja fel magát a fürkésző tekintet előtt, amíg szinte le nem taglózza nézőjét. De ez jó dolog […] Menjen el és élje át ezt az estét! Vonódjon be – és ha a fogaskerekek a fejében nem indulnak be azonnal, vigye haza, amit látott. Gondolkodjon róla. Aludjon rá egyet, beszéljen róla. És változtasson meg valamit az életében!” 
(Marcus Behrens, Bremen Zwei)

“Ilyen lelkes éljenzést rég nem lehetett hallani a Theater Bremen kamaratermében. A premierközönség tetszésnyilvánítása – amellyel múlt pénteken az állandó esztétikai határfeszegető Hód Adrienn munkáját, az egyszerre elbűvölő és kényelmetlen Coexist premierjét ünnepelte – alig maradt el hangerőben a médiaművész Gryllus Ábris ütős élő sountrackjétől. […] Jó lenne Hódot a közeljövőben ismét a Theater Bremen vendégeként látni egy hasonlóan következetes, kíméletlen és radikális munkával.” 
(Hendrik Werner, Weser Kurier)

“Az évad végén, amely a Theater Bremen tánctagozatának erősödését bizonyítja, Hód munkáját különösen kitartó és lelkes tapssal jutalmazták. Ez egy olyan színházi estének szólt, amely – ahogy már az elejétől sejtettük – a lecsupaszítás politikailag is határozottan kódolt eszközeivel hívja fel magára a figyelmet. A Coexistet nyitó miniatűr szólók sorában a második Simet Jessicáé, a két magyar vendég egyikéé, aki művészien rejti egy hangszertok mögé meztelenségét, csak azért, hogy a végén szólóját a cenzúrának dedikálja.” 
(Rolf Stein, Kreiszeitung)

“Az Unusual Symptoms legújabb előadása, a magyar koreográfussal, Hód Adriennel együttműködésben készült Coexist, a jelenlegi politikai helyzettel kapcsolatban fogalmaz meg kritikai állítást. Nem Magyarország, inkább az egész világ vonatkozásában. […] . Az előadás megdöbbent, megérint minket, nézőket, és mégis boldog állapotot hagy maga után. A taps is ezeket az érzelmeket tükrözte a bemutató estéjén. A Coexist a szívünk közepébe talál.” (Renate Strümpel, frauenseiten.de, June 25, 2019)  

“Mint egy rovarraj sötét morajlása, úgy emelkednek fel a hangok Gryllus Ábris DJ pultjából. Elnémítja a bűnbánó tömeg vinnyogását, és megjáratja őket a táncpadlón, akár a pattogó bogarakat egy hangszóró remegő membránján. Az előadókból legyőzöttek lesznek, a provokációból állhatatos atléták parkour-je, akik féllábon táncolnak a padlón, amely úgy rezeg és rugózik, akár egy membrán. Nincs biztos talaj, nincs tartós bizonyosság, csak a földrengés. A világ a dinamika könyörtelen törvénye szerint működik: az ugrálások és verődések káosza, a másfél órás, megnézésre erősen ajánlott előadás utolsó perceiben közös meneteléssé alakul.” (Arnd Wesemann, Tanz, July 2019)